To forum wykorzystuje pliki cookies
Nasz serwis internetowy używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies.

Cookies będą gromadzone w przeglądarce w zależności od wyboru. Możesz zmienić swoje ustawienia w linku w stopce forum.
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prośba o wycenę
#1
Question 
Sprzątanie codzienne, przez 5 dni roboczych. Podłogi łatwo zmywalne tj. linoleum i płytki. Wycieranie kurzy, biurek. Mycie okien 2-3 razy w roku. Mycie i sprzątanie łazienek. Zapewniamy środki dezynfekujące i antyseptyki. Chodzi o przychodnię lekarską - 110 m2. Jak mam wycenić taką usługę (podać cenę za godzinę czy m2). Pytam, bo sprzątaniem i czyszczeniem zajmujemy się od kilku m-cy, ale pierwszy raz mamy do czynienia z przychodnią. Będę wdzięczna za radę
Odpowiedz
#2
W mojej ocenie tej pracy jest na 2 max 3 godziny dziennie, ponieważ to tylko 110 m kw, ale to Ty musisz ocenić, ile dokładnie zajmie Ci wykonanie usługi z uwzględnieniem wszystkich zadań wskazanych przez zleceniodawcę. Nie wyceniałbym tego wg stawki godzinowej czy za metr. Raczej za całość. Policz, jakie będą koszty Twojej usługi - koszt Twojej godziny pracy, środki i sprzęt, dojazd i inne koszty. Mając koszt, dolicz swoją marżę, zysk, czyli to, co chcesz zarobić. Przedstaw stawkę zleceniodawcy i negocjuj. Twoim minimum negocjacyjnym będą koszty.
Przy okazji pierwszy raz spotykam się z praktyką, żeby koszt antyseptyków ponosiła firma sprzątająca. Czy zleceniodawca narzuca dezynfekcję narzędzi ?
Haerson w branży od 15 lat. Znienawidzony przez konkurencję, uwielbiany przez stałych klientów. 
Na zakupy zapraszamy do sklepu EURO-MOP.pl, a więcej o naszej firmie na stronie haerson.pl
Odpowiedz
#3
(01-04-2017, 12:05 PM)Haerson napisał(a): W mojej ocenie tej pracy jest na 2 max 3 godziny dziennie, ponieważ to tylko 110 m kw, ale to Ty musisz ocenić, ile dokładnie zajmie Ci wykonanie usługi z uwzględnieniem wszystkich zadań wskazanych przez zleceniodawcę. Nie wyceniałbym tego wg stawki godzinowej czy za metr. Raczej za całość. Policz, jakie będą koszty Twojej usługi - koszt Twojej godziny pracy, środki i sprzęt, dojazd i inne koszty. Mając koszt, dolicz swoją marżę, zysk, czyli to, co chcesz zarobić. Przedstaw stawkę zleceniodawcy i negocjuj. Twoim minimum negocjacyjnym będą koszty.
Przy okazji pierwszy raz spotykam się z praktyką, żeby koszt antyseptyków ponosiła firma sprzątająca. Czy zleceniodawca narzuca dezynfekcję narzędzi ?

Dzięki, ale właściciel Przychodni nie negocjował ze mną, tylko dał znać, że " skorzystamy z usług osoby fizycznej - względy ekonomiczne"
Odpowiedz
#4
Jego wybór.
Haerson w branży od 15 lat. Znienawidzony przez konkurencję, uwielbiany przez stałych klientów. 
Na zakupy zapraszamy do sklepu EURO-MOP.pl, a więcej o naszej firmie na stronie haerson.pl
Odpowiedz
#5
(01-27-2017, 10:31 AM)Wieslawa napisał(a): Przy okazji pierwszy raz spotykam się z praktyką, żeby koszt antyseptyków ponosiła firma sprzątająca. Czy zleceniodawca narzuca dezynfekcję narzędzi ?

Antyseptyki przy sprzątaniu przychodni tak jak antyseptyczny sprzęt to konieczność i decyzja firmy sprzątającej. Chyba, że firma chce się narazić na problemy przy kontroli albo na kary końcowe za nieprawidłowe wykonanie zlecenia. Koszt środków może być po jednej jak i po drugiej stronie.
Odpowiedz
#6
Też wydaje mi się, że jest to przede wszystkim decyzja firmy sprzątającej.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu