To forum wykorzystuje pliki cookies
Nasz serwis internetowy używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies.

Cookies będą gromadzone w przeglądarce w zależności od wyboru. Możesz zmienić swoje ustawienia w linku w stopce forum.
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zgłoszenie reklamacji przez klienta
#1
Sytuacja wygląda tak: bardzo brudna podłoga w kuchni (placówka oświatowa, budżetówka) - latami nieczyszczona porządnie, maszynowo nigdy; bardzo chropowata płytka

czyszczenie maszynowe: szorowarka i czarny pad, silnie zasadowy środek

Efekty czyszczenia jak na zdjęciu, moim skromnym zdaniem trudno coś więcej z tego wyciągnąć (były robione próby także kwasem i stripperem ale bez większego efektu)

10 dni po wykonaniu roboty klient wysyła maila z reklamacją, powołując się na Art. 636 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (skutki wadliwego lub sprzecznego z umową wykonania dzieła) i wzywa do "usunięcia wad" 

ma ktoś pomysł jak na takie dictum odpowiedzieć ?

   
   
   
Cleantec - nowoczesne i osobiście sprawdzone rozwiązania dla czystości i higieny
Wyłączny przedstawiciel firm Pollet, Hydrachim, autoryzowany dystrybutor maszyn czyszczących Fiorentini

http://www.cleantec.com.pl
Odpowiedz
#2
chyba za mało wiemy, żeby się ustosunkować, czy to była prezentacja czy zlecenie? jak zlecenie to czy była prezentacja przed zleceniem i jak była skonstruowana umowa? Co klient rozumie przez "wady'?
Haerson w branży od 15 lat. Znienawidzony przez konkurencję, uwielbiany przez stałych klientów. 
Na zakupy zapraszamy do sklepu EURO-MOP.pl, a więcej o naszej firmie na stronie haerson.pl
Odpowiedz
#3
sprawa już załatwiona; chyba pomogła odpowiednio "prawniczo" napisana odpowiedź plus faktura wysłana pocztą opatrzona logo KRD; faktura została opłacona

oczywiście powinno za każdym razem robić się test, kazać klientowi podpisywać że akceptuje wyniki itp.

taki kraj i urok branży...
Cleantec - nowoczesne i osobiście sprawdzone rozwiązania dla czystości i higieny
Wyłączny przedstawiciel firm Pollet, Hydrachim, autoryzowany dystrybutor maszyn czyszczących Fiorentini

http://www.cleantec.com.pl
Odpowiedz
#4
Niektórzy są niestety w stanie zrobić wiele, by tylko wymigać się od zapłaty.
Odpowiedz
#5
Miałem podobną sytuację, sprzedaliśmy lekką maszynę do bieżącej pielęgnacji podłóg, okazało się, że maszyna miejscami usunęła nawarstwiony brud. Potrzebna była ekspertyza by udowodnić, że maszyna nie uszkodziła płytek Smile))
Haerson w branży od 15 lat. Znienawidzony przez konkurencję, uwielbiany przez stałych klientów. 
Na zakupy zapraszamy do sklepu EURO-MOP.pl, a więcej o naszej firmie na stronie haerson.pl
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu